Monday, July 1, 2013

Happy July!



So it is, July has come. A new month has come and I am wishing you guys a productive month with all coolest wishes in this hot summer :)
July, it's my fav month ever. At least two big events are coming to me this month. The first one is that I am going to Milan, one of four biggest fashion cities in the world beside London, Paris and New York. It seems like I am going to the chic paradise ^_^ (happy face). And another one is that I will be turning to a new age. Hopefully, brighter things will come to and stay with me. I am very excited and eager waiting for them and also other unscheduled things which may happen in this month and the future. 
Just a few words I would love to share with you guys about my exciting feeling overwhelmed with motivation :) Happy Monday! Happy July dears :) XOXO

Vậy là tháng bảy đã đến. Một tháng mới vừa đến và tớ chúc cho tất cả các bạn một tháng thành công với những lời chúc dịu mát nhất cho mùa hè nóng bỏng này nhé :)
Tháng bảy, tháng ưa thích nhất của tớ. Ít nhất thì sẽ có hai sự kiện lớn sẽ đến với tớ vào tháng này. Sự kiện đầu tiên là tớ sắp đi Milan, một trong bốn thành phố thời trang trên thế giới bên cạnh London, Paris và New York. Tớ có cảm giác như sắp được lên thiên đường thời trang ^_^ (hạnh phúc vô cùng). Còn sự kiện nữa là tớ sắp bước sang tuổi mới. Hi vọng rằng những điều tốt đẹp hơn sẽ đến và ở lại. Giờ đây tớ đang rất vui sướng và háo hức chờ đợi hai sự kiện sắp tới này cùng những điều sẽ đến mà tớ chưa kịp lên kế hoạch trong tháng này và trong tương lai. 
Hôm nay tớ chỉ có một vài dòng này muốn được chia sẻ với các bạn về cảm xúc hân hoan đang ngập tràn trong tớ :) Chúc các bạn ngày thứ hai đầu tuần tôt lành! Chúc các bạn cả tháng bảy vui vẻ nhé :) XOXO

4 comments:

  1. Have fun in Milan and keep alert from the pick-pockets (sorry if this alarms you). Have a safe trip. Can't wait till you post pictures of your travel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much for your very nice words. I made my trip to Milan successfully. Please don't forget to see my next post of Milan with full of pictures :)
      Love,
      Diep Angela NGUYEN

      Delete
  2. Hey:)
    Love your blog:)

    Would you like to follow each other?

    http://thecitymermaid.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much Banni.
      By which mean would you like to follow each other? Bloglovin?

      Delete